10/2020
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY
ŠPORTOVO-RELAXAČNÉHO CENTRA REGE-
CENTRUM
1.
Čo všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné a zmluvpodmienky alej ako VOP“) upravujú podmienky
poskytovania služieb a predaja tovarov v športovo - relaxačnom centre REGE-CENTRUM
na adrese Nádvorná ulica 9143/22, Zvolen, ktoré prevádzkuje spoločnosť REGE-
CENTRUM PLUS, s.r.o., so sídlom Nádvor ulica 9143/22, 960 01 Zvolen, IČO:
47 067 195, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro,
Vl. č. 23931/S (ďalej ako Prevádzkovateľ“).
Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb
REGE-CENTRA, najneskôr však súhlasom so začatím poskytovania služieb, uzatvára
Klient s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb športovo-relaxačného centra
REGE-CENTRA (ďalej ako zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú
neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto
VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.regecentrum.sk.
Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj na recepcii centra REGE-CENTRUM. Je v
záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože
poskytovanie Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa dy riadi VOP aktuálnymi v
čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.
Okrem týchto VOP upravujú podmienky poskytovania služieb fitnescentrom REGE-
CENTRUM tiež prevádzkový poriadok, ktorý schválil Regionálny úrad verejného
zdravotníctva, Zvolen, a ktorý je zverejnený v priestoroch REGE-CENTRA a na
webstránke www.regecentrum.sk. Podmienky spracúvania osobných údajov
Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov REGE-
CENTRA, ktoré zverejnené v priestoroch centra a na webstránke
www.regecentrum.sk.
2.
Definované pojmy
Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
Prevádzkovateľ je spoločnosť REGE-CENTRUM PLUS, s.r.o., so sídlom
Nádvorná ulica 9143/22, 960 01 Zvolen, IČO: 47 067 195, zapísa v
obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. č. 23931/S.
Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe
Prevádzkovateľa.
Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá záujem využívať alebo
využíva služby REGE-CENTRA alebo nakupuje Tovar v priestoroch REGE-
CENTRA.
REGE-CENTRUM je prevádzka Prevádzkovateľa, športovo-relaxačné
centrum REGE-CENTRUM PLUS na adrese Nádvorná ulica 9143/22,
Zvolen;
Priestory znamená priestory REGE-CENTRA, v ktorých poskytuje služby
fitnesscentra, na adrese Nádvorná ulica 9143/22, Zvolen, najmä teda priestory na
1. a 2. nadzemnom podlaží budovy na adrese Nádvorná ulica 9143/22, Zvolen,
priestory parkoviska pred budovou a ďalšie pozemky prislúchajúce k Budove
využívané prevádzkovateľom v súvislosti s prevádzkou športovo-relaxačného
centra;
Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej
stránke www.regecentrum.sk/cennik , je prílohou týchto VOP a je k nahliadnutiu aj
na recepcii REGE-CENTRA;
Elektronický registračný a rezervačný systém alebo tiež ERR Systém je
systém údajov informácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa,
prostredníctvom ktorého si môžu Klienti rezervovať služby REGE-CENTRA, platiť
za ne, získprístupové qr kódy na vstupy do priestorov REGE-
CENTRA a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje
vstupy do REGE-CENTRA a využívanie Služieb;
2
Prevádzková doba je prevádzková doba REGE-CENTRA, ktorou je čas pondelok
piatok 6.00 hod. - 20.00 hod. a v sobotu nedeľu 8.00 20.00;
Služby služby poskytované fitnescentrom REGE-CENTRUM podľa čl. 3 týchto
VOP, ktorými najmä (1) služba fitnescentra ako priestoru na individuálne
športovanie a (2) vedené skupinové tréningy podľa rozvrhu REGE-CENTRA a (3)
služby wellness. Služba vedených skupinových tréningov a využitie wellness
dostupné len po predošlej registrácii v Elektronickom registračnom a rezervačnom
systéme a rezervácii termínu vopred za podmienok chto VOP.
Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch REGE-
CENTRA, a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky.
Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient
registrovaný v ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom
platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľ, platobného kiosku alebo
predajného automatu v Priestoroch, a s využitím tohto predplatného (Kreditu)
môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary
a Služby Prevádzkovateľa.
3.
Obsah a rozsah Služieb
Vstup a využitie priestorov REGE-CENTRA na individuálne cvičenie:
Základná služba poskytovaná REGE-CENTROM je časovo obmedzený vstup pre jedného
Klienta do Priestorov REGE-CENTRA za účelom individuálneho cvičenia a športovania
(ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v
súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP Priestory REGE-CENTRA s
výnimkou priestorov podľa bodu 3.1.2 a priestory šatne a hygienických zariadení, a to po
určený čas, podľa týchto VOP.
Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo skupinovú prípravu
športovcov, môžu byť niektoré miestnosti REGE-CENTRA uzavreté pre individuálne
cvičenie po určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient ne nárok na
zľavu alebo vrátenie kreditu v takom prípade z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov
pri vstupe využiť.
Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených strojov v
Priestoroch. Vyhradené stroje také stroje, ktoré možno využívať iba pod dohľadom
trénera a nie určené na individuálne športovanie. Takéto stroje viditeľne označené
nápisom POUŽÍVANIE IBA POD DOHĹADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s
rovnakým zmyslom. Použitie iných prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný
rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu REGE-CENTRA a
všetky použi stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a
pomôcky dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
Doba trvania jedného vstupu je najviac 180 minút, ktoré začínajú plynúť Momentom
vstupu Klienta do Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa. Pokiaľ Klient zotrvá v
Priestoroch REGE-CENTRA dlhšie ako 180 minút od prvého vstupu, bude mu pri odchode
z Priestorov zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť, alebo bude odrátaný z
jeho predplateného Kreditu. V prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nenárok
na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas vstupu.
Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o
opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo
nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti
Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient
nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný
časový limit jednorazového vstupu.
Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím automatu v
Priestoroch alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok týchto VOP. V prípade
zakúpenia časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta
3
na neobmedzený počet vstupov počas doby jej platnosti a počas prevádzkového
času Prevádzkovateľa.
Skupinový tréning
Skupinový tréning je skupinové cvičenie, ktoré sa koná v Priestoroch v čase podľa
rozvrhu, zverejneného na stránke Prevádzkovateľa www.regecentrum.sk Účasť na
skupinovom cvičení je možná iba pre Klientov registrovaných v ERR Systéme po včasnej
rezervácii termínu cvičenia za cenu podľa cenníka a uhrádza sa z predplatného vo forme
Kreditu.
V cene skupinového tréningu je zahrnutý vstup do Priestorov REGE-CENTRA v trvaní
30 minút pred začiatkom cvičenia na prezlečenie pred cvičením, čas cvičenia a 30 minút
po skončení na prezlečenie a hygienu po skončení cvičenia a samotné skupinové cvičenie
pod vedením interného trénera REGE-CENTRA. Klient berie na vedomie, že Pokiaľ
Klient zotrvá v Priestoroch REGE-CENTRA dlhšie ako 30 minút po skončení
cvičenia alebo príde skôr ako 30 minút pred jeho začiatkom, môže mu
Prevádzkovateľ účtovať čas strávený v Priestoroch mimo vyhradeného času ako
jednorazový vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť pred opustením Priestorov alebo bude
odrátaný z jeho predplateného Kreditu.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozvrh skupinových cvičení, a to najmä v
prípade práceneschopnosti inštruktora/ov alebo obmedzenia prevádzky REGE-CENTRA,
a to bez nároku Klienta na akúkoľvek finančnú či inú náhradu za zrušenú lekciu, pokiaľ
REGE-CENTRUM umožní absolvovať lekciu v náhradnom termíne.
Počet Klientov na skupinovom cvičení je limitovaný, v ERR Systéme je uvedený
maximálny počet Klientov na jednom cvičení (lekcii). Registračný systém neumožní
prihlásenie sa viac osôb, než je maximálny počet Klientov alebo môže umožniť prihlásenie
sa náhradníkov, za podmienok uvedených nižšie.
Čas rezervácie: Rezervovať konkrétne skupinové cvičenie (lekciu) je možné od momentu,
kedy je zverejnené v rozvrhu. Rezerváciu vykoná Klient online, najneskôr ak 2 hodiny
pred začiatkom lekcie. Cena skupinovej hodiny sa odpočíta z predplateného Kreditu na
služby pri rezervácii vo výške podľa aktuálneho cenníka. Rezevácia skupinového cvičenia
je možná iba ak Klient predplatené služby a jeho Kredit je minimálne vo výške ceny
skupinového cvičenia.
V prípade, že najneskôr 2 hodiny pred začiatkom lekcie nie prihlásení aspoň
3 Klienti, lekcia sa ruší bez hrady a cena lekcie sa vráti na Kredit
prihlásených účastníkov.
Storno a storno poplatky: Klient môže svoju rezerváciu skupinového cvičenia
prostredníctvom ERR Systému zrušiť. Zrušenie rezervácie (storno) je bez poplatku, ak je
urobené najneskôr 12 hodín pred začiatkom lekcie. V prípade, že Klient zruší rezerváciu
neskôr, najneskôr ak 6 hodín pred lekciou, účtuje sa mu storno poplatok vo výške 50%
ceny lekcie, a ak zruší účasť neskôr alebo sa na lekciu nedostaví, účtuje sa mu storno
poplatok vo výške vstupného na rezervovanú lekciu.
Prehľad storno poplatky:
STORNO POPLATKY
zrušenie rezervácie
počet hodín od začatia tréningu*
cena
0 6
100%
6 12
50%
12 24
0%
Náhradník: Ak si chce Klient rezervovať lekciu ale je naplnený maximálny počet
Klientov, môže si ju rezervovať ako náhradník. Rezervácia v pozícii náhradníka
znamená, že v prípade, ak iný prihlásený Klient zruší účasť,
4
automaticky je na lekciu prihlásený náhradník, a to v poradí, v akom sa
náhradníci prihlasovali a REGE-CENTRUM zašle náhradníkovi informáciu SMS-
kou o tom, že je na lekciu prihlásený. Upozornenie zašle REGE-CENTRUM
najneskôr 2 hodiny pred časom konania skupinového cvičenia. Cena
skupinového cvičenia (lekcie) sa odpočíta z kreditu náhradníka automaticky
pri uvoľnení miesta. V prípade, že sa náhradník na lekciu nedostaví alebo svoju
účasť zruší po tom, ako postúpil na uvoľnené miesto, môže mu Prevádzkovateľ
účtovať storno poplatok vo výške ceny 100% ceny za rezervovanú lekciu podľa
cenníka.
Sauna
Využitie fínskej sauny v Priestoroch je možné iba o predchádzajúcej registrácii v ERR
Systéme a rezervácii času využitia sauny v rozvrhu rezervácií pre saunu.
Služba sauny v sebe zahŕňa možnosť využitie priestorov šatne a hygienických zariadení
REGE-CENTRA pre jednu osobu v dobe rezervovaného času sauny, plus 30 minút pred
začiatkom a 30 minút po skočení tohto času a využitie sauny v rezervovanom čase. Klient
berie na vedomie že prekročenie tohto času mu bude pri opustení priestorov účtovné
ako ďalší jednorazový vstup.
V rozsahu a cene služby sauny je aj plachta, uterák, pitná voda, ktoré poskytne Klientom
recepcia na požiadanie.
Rezervácia sauny musí urobená prostredníctvom ERR Systému najneskôr dve hodiny
pred vstupom do sauny. Vstup do sauny je možný iba v časoch určených
Prevádzkovateľom v rozvrhu na webovej stránke (v čase vydania VOP je to v čase 6-
10:30 a 17-20:30). Posledný vstup do sauny je najneskôr hodinu a pol pred uzavretím
športovo-relaxačného centra.
Klient berie na vedomie, že v saune môžu byť súčasne najviac 2 osoby, sauna je zmiešaná
a berie na vedomie, že v prípade rezervovania si času sauny je možné, že v rovnakom
čase bude saunu využívať aj iný registrovaný Klient.
4.
Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy a jej
skončenie
Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient
vopred registroval v ERR Systéme REGE-CENTRA prostredníctvom stránky
www.regecentrum.sk, Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP a
oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov.
Klienti, ktorí v čase vydania chto VOP registrovaní v predchádzajúcom klientskom
systéme Prevádzkovateľa budú pri prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP
vyzvaní, aby potvrdili aktuálnosť svojich údajov, oboznámili sa s VOP a inými
podmienkami poskytovania služieb a bude im vydaný QR kód.
Registrácia Klienta je povinná na rezerváciu miesta na skupinovom cvičení a využitie
sauny. Pre iné Služby je registrácia odporúčaná a zohľadnená v cene Služby.
Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a priezvisko Klienta,
ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo,
emailovú adresu Klienta a heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V registračnom
formulári tiež Klient potvrdí, že viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP
a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov.
Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil
a je pre neho vygenerovaný osobný prístupový QR kód, ktorý je automaticky zaslaný na
telefónne číslo a emailovú adresu Klienta, ktoré boli zadané pri registrácii.
Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány,
platobného kiosku alebo automatu v Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby
v minimálnom rozsahu jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), (teda
v čase vydania chto VOP je to najmenej 4,90 EUR). po zaplatení predplatného je
možné prvé rezervovanie Služieb.
QR kód pridelený Klientovi pri registrácii ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného
Klienta REGE-CENTRA pri vstupe a výstupe z jej priestorov a pri objednávaní
Služieb a platení za Služby v Priestoroch.
Na zákazníckom účte v ERR Systéme Klient prístup k informáciám o svojom
predplatnom služieb výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa
týchto VOP, prehľad o jeho využití. Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ
doručuje REGE-CENTRU aj elektronické faktúry za uhradené predplatné Služieb.
5
Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené predplatné Služieb
a Tovarov mu budú zasielané v elektronickej forme.
Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím QR kódu v automate
v Priestoroch.
Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového
rozhrania je dostupná iba pre Klientom, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl.
8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že
vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa mito VOP
s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta
mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do RSS
Systému jeho zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje
osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej
forme na recepcii REGE-CENTRA v časoch dostupnosti služieb recepcie a platia pre ňu
rovnako tieto VOP.
Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote 14 dní: Pokiaľ sa Klient
registruje prostredníctvom webovej stránky, schváli tieto VOP na webovom rozhraní
a uhradí predplat za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti
v Priestoroch, právo do tejto zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 zákona 102/2014 Z.z. o o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho
a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy
(registrácie v systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje
niektorú Službu prostredníctvom ERR Systému, potom rezerváciou Služby dáva
výslovný súhlas s poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením
tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak
došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na
prípady, kedy je registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného za Služby
vykonaná v Priestoroch Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného kiosku alebo
automatu.
Postup pri odstúpení od zmluvy: Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný doručiť
Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je prílohou č. 2
týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu
Prevádzkovateľa regerecepcia@gmail.com alebo osobne v Priestoroch. Lehota je
zachovaná ak je v jej posledný deň odstúpenie podané na prepravu (odoslané).
Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší
elektronické zákaznícke Konto klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet
uvedený v odstúpení od zmluvy. Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je
možné.
Skončenie zmluvy, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie
a zrušenie zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na
adresu Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu regerecepcia@gmail.com alebo
výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri
doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť
jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta o zrušenie
registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená
dohodou a zákaznícke konto Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 15
pracovných dní od zrušenia konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý
neuplynula doba platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo výške
jednorazového vstupu na krytie nákladov administratívy zrušenia konta a prevodu
prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným prevodom na účet
Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, vrátenie Kreditu
v hotovosti nie je možné. Táto zmluva sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto
Klienta bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov od skočenia platnosti posledného
uhradeného Kreditu si Klient nezaplatí žiadne ďalšie predplatna Kredit ani neobjedná
žiadne Služby ani počas tejto lehoty nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o predĺženie
platnosti zákazníckeho konta.
5.
Platenie za Služby
Jednorazový vstup bez registrácie platenie prostredníctvom automatu: Vstup do
priestorov REGE-CENTRA je možný iba s platným vstupným QR kódom alebo za
podmienky zaplatenia ceny jednorazového vstupu pred odchodom z Priestorov. Každý
zaplatený jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu fitnescentra
6
REGE-CENTRA na individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za
jednorazový vstup sa realizuje tak, že si Klient v automate v Priestoroch, ktorý prijíma
mince, bankovky v stanovenej hodnote a platobné karty zakúpi jednorazový QR kód,
ktorý použije na opustenie priestorov.
Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit)
a permanentka. Rezervácia skupinového tréningu a účasť na ňom, rezervácia a využitie
sauny alebo kúpa permanentky možné iba pre Klienta registrovaného v ESS Systéme,
ktorého uhradené predplatslužieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny vybranej Služby
podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný Klient platí za Služby tým
spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány
na webovej stránke, alebo v Priestoroch REGE-CENTRA využitím platobného kiosku
alebo platobného automatu a s použitím svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako časovo
obmedzené predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 4,90 EUR (ďalej toto
predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte
v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient využívna platenie za Služby, Tovary a za
permanentky. Cena objednaného skupinového tréningu alebo sauny sa odráta Klientovi
z predplateného kreditu pri objednaní a prípadne sa mu vráti iastočne alebo úplne) sa
podmienok ustanovení o STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho
kredit. Pokiaľ nejde o vopred rezervovaSlužby, pre ktoré sa platba z kreditu odráta
pri rezervácii, odráta sa Klientovi platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo
najneskôr pri opustení Priestorov (Služby podliehajúce časovému limitu). Platenie za
jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode
z Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary prostredníctvom Kreditu je
možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možzistiť po prihlásení do
systému na webstránke, v platobnom kiosku alebo v automate v Priestoroch. Všetkými
týmito spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie ďalšieho predplatného na
Služby), v automate v hotovosti a inak prostredníctvom bezhotovostných prostriedkov.
Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien
Služieb a Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na
zákaznícke konto Klienta táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba
platnosti Kreditu sa automaticky predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit
zvýšený o ďalšiu platbu Klienta vo výške najmenej 5 EUR. Uhradené predplatné na Služby
(Kredit) je Klient povinný využiť na rezervovanie a platenie Služieb alebo Tovarov počas
jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí. Ak nie
je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba
predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí.
Kredit, ktoré platnosť skončila nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu
Služieb ani Tovarov. Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ
Klientovi nevracia a uplynutím doby platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na
vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi. Prevádzkovateľ že Klienta upozorniť pred
skončením platnosti Kreditu na posled možnosť jeho vyčerpania. V odôvodnených
prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi doručená pred
skončením platnosti Kreditu Prevádzkovateľovi Prevádzkovateľ oprávnený (nie však
povinný) platnosť predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
Typy a platnosť permanentiek Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje
prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne
na službu bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený
počet vstupov podľa bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa
nevzťahuje na služby skupinového tréningu alebo sauny a nemožno ju použiť na využitie
takýchto služieb ani na platenie za Tovar. Permanentka je neprenosná a platí výhradne
pre jedného registrovaného Klienta.
TYPY PERMANENTIEK A CENNÍK
Typ
Doba platnosti
Mesačná
1 mesiac od zakúpenia
s použitím Kreditu
7
(do dňa s rovnakým číselným
označením ako deň
zakúpenia v nasledujúcom
kalendárnom mesiaci)
Mesačná časová 11:00 –
15:00
1 mesiac od zakúpenia s
použitím Kreditu
(do dňa s rovnakým číselným
označením ako deň
zakúpenia v nasledujúcom
kalendárnom roku)
Mesačná študentská
1 mesiac od zakúpenia s
použitím Kreditu
(do dňa s rovnakým číselným
označením ako deň
zakúpenia v nasledujúcom
kalendárnom roku)
Tovar a platenie za Tovar
Tovar sa priestoroch REGE-CENTRA kupuje a predáva výhradne prostredníctvom
predajného automatu. Podrobné inštrukcie na nákup Tovaru zverejne priamo na
automate, rovnako ako ceny Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné s použitím mincí,
bankoviek vo vyznačenej hodnote ako aj započítaním na predplatený kredit
registrovaného Klienta v ERR Systéme. Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho na
poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch REGE-CENTRA. Žiadna
Služba nezahŕňa ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi.
Neprenosnosť QR kódu a permanentky: Pridelený Klientsky QR kód slúži na
identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie
inými osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho QR
kódu ani permanentky inou osobou. Prevádzkovateľ je oprávnený odopri poskytnutie
Služby osobe, ktorá použila Klientsky QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky
QR kód Klienta, ktorý časovú permanentku podľa bodu 5.4 využíva i osoba ako
registrovaný Klient je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť
zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie QR Kódu, a to vo výške dvojnásobku
nezľavneného jednorazového vstupu za každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako
Klient. Túto zmluvpokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený Kredit
Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom,
ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Stratu alebo možné
zneužitie QR du je Klient povinný bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi, ktorý
QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.
6.
Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
Súčasťou ERR Systému je aj prístupový systém, v ktorom riadené vstupy do Priestorov
REGE-CENTRA. Vstup do priestorov REGE-CENTRA a výstup z nich je kontrolovaný
prostredníctvom elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený
s použitím QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému
Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach vstupu.
Vstupné dvere do priestorov REGE-CENTRA sa otvoria pri naskenovaní QR kódu
návštevníka a rovnaký QR kód použije návštevník aj na otvorenie dverí pri opustení
priestorov. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov. Pokiaľ
tento čas presiahne určený časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi ďalší
vstup (prípadne ďalšie vstupy), a to podľa celkového času stráveného v REGE-CENTRE.
8
Pridelený QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou,
kopírovaním alebo zneužitím. Jeden QR kód oprávňuje na vstup do REGE-CENTRA iba
jednu osobu. V prípade, že jeden QR kód použije viacero osôb (okrem výnimiek
výslovne uvedených v týchto VOP) je registrovaný držiteľ kódu povinný uhradiť
zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku jednorazového vstupu za každú osobu,
ktorá vstúpila do priestorov na jeho QR kód alebo ich s použitím jeho QR kódu
opustila. Výnimkou je iba všteva REGE-CENTRA za účelom prvej registrácie,
9
sprevádzanie dieťaťa (do 16 rokov) na skupinový alebo športový tréning alebo pri
návšteve iných nájomcov v budove a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným
alebo iným postihnutím.
Pokiaľ návštevník priestorov REGE-CENTRA nemá vstupný QR kód, ale chce využiť
služby REGE-CENTRA, môže pre vstup do priestorov použ na prístupovom systéme
tlačidlo OTVORIŤ DVERE. V takom prípade je informovaný o tom a pri vstupe súhlasí s
tým, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu
alebo sa registrovať v ERR Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP.
Registrácia priamo v prevádzke REGE-CENTRA je možná v Prevádzkovom čase recepcie
podľa bodu 7 VOP.
Vstup do priestorov pri návšteve iných nájomcov priestorov. Poki návštevník
priestorov vstupuje do priestorov REGE-CENTRA výhradne na to, aby využil služby iných
nájomcov v budove, je povinný sa s nimi na návšteve vopred dohodnúť a títo nájomcovia
mu pridelia jednorazový QR kód na vstup a opustenie priestorov REGE-CENTRA. Ak
nemá QR kód je povinný pred vstupom do priestorov zatelefonovať osobe, ktorú
navštevuje a mu umožní vstup do priestorov REGE-CENTRA a ich opustenie.
Prístupový systém REGE-CENTRA eviduje pre QR kódy vydané nájomcami iba údaj
o použití kódu, neeviduje žiadne údaje osoby, ktorá kód použila.
7.
Služby externých trénerov a iných podnikateľov v budove
V budove, v ktorej Priestory REGE-CENTRA, poskytujú služby aj i podnikatelia
fyzické a právnické osoby, najmä športový lekár a fyzioterapeuti. Priamo v Priestoroch
REGE-CENTRA oprávnení poskytovať svoje služby niektoré externí tréneri fitness,
tréneri iných športov a výživoví poradcovia. Klient berie na vedomie, že s výnimkou služieb
interného trénera - inštruktora pri skupinovom cvičení, služby externých trénerov
a iných osôb v budove nie poskytované Prevádzkovateľom, neriadia sa týmito
VOP a Prevádzkovateľ za ich poskytovanie nezodpovedá. Prevádzkovatupozorňuje
Klientov, aby sa vopred oboznámili s podmienkami takýchto služieb, ich cenou
a zodpovednosťou Prevádzkovateľov týchto služieb. Prevádzkovateľ nerieši reklamácie
ani sťažnosti Klientov na poskytovanie služieb inými podnikateľmi a to ani oprávnenými
trénermi.
Oprávnení tréneri: V Priestoroch REGE-CENTRA poskytujú svoje služby externí
kondiční a športoví tréneri. Oprávnení tréneri na poskytovanie služieb v priestoroch REGE-
CENTRA takí tréneri, ktorí majú zmluvy o využívaní priestorov s Prevádzkovateľom
alebo jeho zmluvným partnerom, a iba takíto oprávnení tréneri oprávnení využívať
pri cvičení s Klientom aj vyhradené stroje a zariadenia. Mená oprávnených trénerov v
priestoroch REGE-CENTRA pri vstupe a na webe REGE-CENTRA. Klient nie je povinný
pri individuálnom cvičení využívať služby oprávnených trénerov, môže trénovať
individuálne alebo s inou osobou, v takom prípade však berie na vedomie, že každá
vstupujúca osoba musí uhradiť cenu vstupu do REGE-CENTRA a že bez dohľadu
oprávneného trénera nemôže využívať vyhradené stroje a zariadenia, ktorých použitie nie
je súčasťou služby vstupu do REGE-CENTRA.
8.
Prevádzkový čas REGE-CENTRA
Využitie Služieb a nákup Tovarov v REGE-CENTRE je možné iba počas Prevádzkového
času REGE-CENTRA, ktorý je
Pondelok piatok 6:00 20:00
Sobota - nedeľa 8:00 20:00
Služba skupinového cvičenia a wellness je dostupná iba po predchádzajúcej rezervácii
účasti v ERR Systéme.
Pracovníci recepcie, prostredníctvom ktorých je možné riešiť aj registrácie prípadne
reklamácie prítomní v Priestoroch v Prevádzkovom čase recepcie, ktorý je
Pondelok piatok 6:00 10:00 a 17:00 20:00
Sobota 8:00 13:00
10
Plánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ právo prerušiť alebo obmedziť
poskytovanie služieb REGE-CENTRA na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov
napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred
oznámi Klientom prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky. Rezervované
Služby budú poskytnuté v takom prípade v náhradných termínoch.
Neplánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek na
potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku REGE-CENTRA z dôvodov,
kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi
(napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia
alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej
správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré
Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade
nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali poskytovať a nemohli
byť dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb, Pokiaľ ide o kurzy alebo
série cvičení s vopred určenými termínmi, ktoré nemožno v daných termínoch poskytnúť
v priestoroch REGE-CENTRA, je REGE-CENTRUM oprávnené nahradiť ich online
službami v rovnakých alebo náhradných termínoch alebo poskytnúť v inom čase
prípadne v iných priestoroch, bez nároku na zľavu alebo vrátanie ceny kurzov alebo
Služieb Klientom.
9.
Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ
nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového cvičenia o ohľadom na jeho
zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný
stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, ťaž a dĺžku cvičenia.
Ak Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave
mal by pred cvičením prekonzultovsvoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho
odporúčania
mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím
skupinového cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie
Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu
minimalizácie spracúvaných osobných údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť,
ak začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukonč poskytovanie Služby
Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby
mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za
Službu, ak Službu začal poskytovať.
10.
Základné podmienky správania v REGE-CENTRE
Podrobné podmienky správania sa v prevádzke REGE-CENTRA určuje prevádzkový
poriadok a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia
prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom,
prednosť prevádzkový poriadok.
Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný :
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek
hygienického nedostatku informovať pracovníka REGE-CENTRA,
dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku
REGE-CENTRA,
neodkladne informovať pracovníka REGE-CENTRA v prípade náhleho zhoršenia
zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby,
šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v REGE-CENTRE a nepoškodzovať
priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Priestoroch,
11
po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na
miesto na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre, ani z
centra)
vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným
prostriedkom na to určeným
Zákazy: V Priestoroch REGE-CENTRA a na pozemkoch prislúchajúcich k budove,
v ktorej je REGE-CENTRUM je zakázané
fajčiť
fotografovať alebo filmovať priestory a osoby v REGE-CENTRE
robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri
vstupe
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane
porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do
REGE-CENTRA alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za
rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
Zákaz vstupu: Do priestorov REGE-CENTRA majú zakázaný vstup
osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,
osoby so zvieratami, alebo zvieratá
osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie
osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo
majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé
ochorenie po návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to do
obdržania osvedčenia o negatívnom výsledku testu na prenos alebo nákazlivé
ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať
o opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby
poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie
a čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na
cvičenie v interiéri.
Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo
obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným
postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej
osoby povolené cvičenie v REGE-CENTRE v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté
úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje
preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval recepciu Prevádzkovateľa alebo poslal
Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu regerecepcia@gmail.com, aby
Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri REGE-CENTRE alebo
kdekoľvek v areáli REGE-CENTRA spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov,
inému Klientovi alebo tretej osobe povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy
na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi
registrovaným Klientom je Prevádzkovateľ svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho
nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
11.
Protiepidemiologické opatrenia
Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené
Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania
nákazlivým chorobám a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných
pomôcok, rúška, rukavíc, dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
12
Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním
takýchto opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu
núteného uzavretia alebo obmedzenia prevádzky REGE-CENTRA alebo nákladov
dezinfekcie priestorov REGE-CENTRA.
Klienti, ktorým bolo po návšteve REGE-CENTRA diagnostikova nákazlivé alebo
prenosné ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali v čase návštevy REGE-
CENTRA povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na
t.č. 045/533 08 52, 0903 558 997, 0918 796 389 alebo e-mailom:
regerecepcia@gmail.com a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť
vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia
chorôb.
12.
Ďalšie zmluvné podmienky
Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej
stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa využiť iba jeden krát.
Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedeinak, Prevádzkovateľ vlastní všetky
autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva
umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach.
Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia
použité na týchto stránkach majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou
licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak
používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania
pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné
alebo propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové
záznamy z tréningov a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov
vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto
určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient
požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby
v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie
a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo
na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú
právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne
alebo zvukové záznamy ani fotografovať.
13.
Reklamačný poriadok
Služby:
Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle
platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky
zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako OZ“) v spojení s príslušnými
ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona
Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a
ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako Zákon o ochrane
spotrebiteľa“).
V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatn roky z vád
(reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie,
teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom
rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada
ka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo
bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dod
poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase
prevádzkových hodín recepcie na recepcii REGE-CENTRA alebo emailom na adrese
regerecepcia@gmail.com alebo písomnou reklamáciou formou poštovej sielky na
adresu REGE-CENTRUM PLUS, s.r.o., so sídlom Nádvorná ulica 9143/22, 960 01 Zvolen.
Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
Tovar:
13
Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl. 10a
Zákona o ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom
automate.
V prípade, že zakúpený Tovar vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť
Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia,
poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou
zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v
pracovný d nasledujúci po zakúpení Tovaru v predajnom automate, inak jeho nárok
zaniká.
Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových
hodín recepcie na recepcii REGE-CENTRA alebo emailom na adrese
regerecepcia@gmail.com alebo písomnou reklamáciou formou poštovej sielky na
adresu REGE-CENTRUM PLUS, s.r.o., so sídlom dvorná ulica 9143/22, 960 01 Zvolen.
Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke
(,,záručná doba“):
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do
ktorej byť tovar spotrebovaný, pokiaľ zo strany kupujúceho dodržané
podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s výnimkou
prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady.
Výnimkou tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti
nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina
a ovocné šťavy u týchto výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva
z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ alebo
platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa použije
obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo
pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená
doba, do ktorej je možné vec použiť,
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov,
ktorá začína bežať od okamihu prevzatia tovaru Klientom.
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne
dĺžky záručnej doby, platí doba z nich najdlhšia.
Klient právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar,
ktorý vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno
považovať takú zmenu Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho
opotrebenia alebo nesprávneho používania, skladovania či nesprávneho zásahu.
Preukázať zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný Klient a to predovšetkým v prípade,
kedy uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynutí
72 hodín od jeho zakúpenia, kedy nie je dostupný ani kamerový záznam
z Priestorov.
Údaje poskytované pri reklamácii:
Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient
povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo
zodpovednosti za vady Tovaru je povinný vadný Tovar predložiť osobne
v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Predávajúceho a vtedy je reklamácia
uplatnená doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní
Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený
meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický
kontakt a emailová adresa;
druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade že je
cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení
reklamovaného Tovaru alebo Služby;
14
dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti
za vady, ktorý reklamujúci požaduje;
podpis reklamujúceho Klienta;
V prípade ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie
nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o
vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
Riešenie reklamácie
Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej
reklamácii, v ktorej uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie
o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3
pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické
zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený a)
požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby, poskytnutie chýbajúcej Služby
alebo b) požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak vady opraviteľné, alebo c)
požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola
vôbec poskytnutá.
Nároky pri vadách Tovaru:
Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného
poriadku, Klient právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez
zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady
neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale
pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu
vadnej časti, a ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej účasti má Klient i v prípade
odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užív pre opakovaný
výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade
Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto okolností
vrátená kúpna cena Tovaru.
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie
novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od
predávajúceho požadovať primeranú zľavu. Klient právo na
primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať novú
vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že
Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by
zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo značné problémy.
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel
medzi pôvodnou čiastkou a čiastkou po zľave vo ške zľavy vyplatený
kupujúcemu na mieste uplatnenia reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa
s Prevádzkovateľom nedohodne inak.
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym
stavom tovaru na sklade či predávajúceho. Ak žiada Klient výmenu
vadného tovaru za tovar bez d alebo vrátenie kúpnej ceny, musí
predložiť reklamovaný tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom,
ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým
užívaním, a na tovar akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, ktoré vznikli na tovare v dôsledku
živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo inými okolnosťami
vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
15
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre
ktoré bola stanovená nižšia cena, a pri použitých veciach na vady
zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri
prevzatí Klientom.
Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia
reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie
poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote
na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu
alebo iným Klientom prostredníctvom poštovej sielky vyjadrenie k reklamácii a o
spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.
Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými
ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým Prevádzkovateľ
vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva,
právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na
žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto
žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient právo
podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č.
391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov (ďalej len ako Zákon o ASR“). Príslušným subjektom na
alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je (i) Slovenská
obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese
Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový
priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo
(ii) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov
alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej
republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na
stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia- spotrebitelskych-
sporov/146987s ), pričom Klient právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov
alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu
použiť platformu pre riešenie sporov on- line, ktorá je dostupná na webovej stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3
Zákona o ARS obsahovať:
meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a
telefonický kontakt, ak ich má,
presné označenie Predávajúceho,
úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa
Klient ako spotrebiteľ domáha,
dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou
o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s
Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu
alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský
súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené
alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) e)
Zákona o ARS.
Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na
podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na
stiahnutie na stránke Predávajúceho, ako aj webovom sídle ministerstva ( a každého
subjektu alternatívneho riešenia sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s
predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
16
Alternatívne riešenie sporov môže využ len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej
činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu
medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo
súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov,
kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov
môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu
maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
14.
Osobné údaje
Osob údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré
uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov REGE-CENTRA
www.regecentrum.sk/osobneudaje a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia
tejto informácie je k dispozícii aj na recepcii REGE-CENTRA.
Klienti berú na vedomie, že Priestory REGE-CENTRA najmä priestory vstupu,
platobný a predajný automat, recepcia, chodby a spoločné priestory monitorované
kamerovým systémom na účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa,
jeho Klientov a zamestnancov (ii) uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych
nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom systéme v Informácii o
spracúvaní osobných údajov.
Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete
adresovať na adresu Nádvorná ulica 9143/22, 960 01 Zvolen alebo v elektronickej podobe
na e-mail adresu: regerecepcia@gmail.com.
15.
Orgány dohľadu
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb
športovo-relaxačného centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva
vo Zvolene.
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany
spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa
vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
16.
Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým
Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z.
o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä
z dôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov centra.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 30.10.2020.
Vo Zvolene, dňa 4.6.2021
Ing. Peter Petrovič
REGE CENTRUM
PLUS, s.r.o.
konateľ
17
Príloha 1
Cenník služieb
18
19
20
Príloha 2
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto spoločnosti REGE-CENTRUM PLUS, s.r.o., so sídlom Nádvorná ulica 9143/22, 960 01
Zvolen, IČO: 47 067 195, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd.
Sro, Vl. č. 23931/S
oznamujem
že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb REGE-CENTRA uzavretej na diaľku
- Dátum registrácie:
- Meno a priezvisko spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..........
- Dátum ..............